Webáruház készítés okosan egyszerűen

Bármilyen kulcsszót használunk, 4 másodperc alatt eldöntik, hogy kell-e vagy nem kell-e. Ha nem kell, akkor bezárja a böngészőt, vagy visszalapoz és halad tovább a Google keresésben. A Google keresőjét nagyon sokan használják már úgy, hogy a böngészőben indítják a keresést és a CTR gombot nyomva külön fülekbe nyitják meg az oldalakat. Ez azért előny a számunkra, mert ilyenkor már nem csak az első hármat nézik meg, hanem a legkitartóbbak az első 5-6 találatot benyitják egy-egy ilyen fülbe. Növelheted a felhasználói élményt azzal is, hogy ha a webáruház készítés és a meta description elemet pontosan megadod. Amennyiben szépen, olvashatóan leírod, hogy mivel foglalkozik a weboldalad a meta description-be és mellette megadod a meta keyword-öket és a TITLE is normál olvasható beszédes, akkor sokkal hamarabb fognak rákattintani az oldaladra. Amennyiben már befutott márkád van, akkor viszont érdemes a kulcsszavaid elé helyezni a márkanevedet.

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!